Hur fungerar ångerrätten?

Kommentarer

  • Hos oss har man full returrätt inom 30 dagar från det att man mottagit sitt paketet. Det betyder att man inom tidsramen kan få pengarna tillbaka. Kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper vi dig.

    Mer info om Ångerrätt finns under våra köpvillkor.
    Caroline Marknadschef
  • Hej!
    Jag vill inte att ni skickar beställning till mig för att jag har ångrat mig köpet.....

    Mvh
  • Du bör ringa kundtjänst och uppge hela ditt namn och adress för att vi skall kunna hjälpa dig med detta. Ring 0511-26767.
    Madeleine Kreatör