Hur får jag ett nytt lösenord?

Jag har glömt mitt lösenord, men får meddelande att det inte går att hämta ett nytt.

Kommentarer

  • Hej,
    Troligtvis är du inte registrerad som kund på vår webbsida. Är du kund hos oss sedan tidigare, men inte handlat via webben, behöver du ha ditt kundnummer tillgängligt vid registrering. Kundnumret finns på följesedeln/kvittot som du fått vid tidigare leveranser eller så kan du självklart kontakta kundtjänst så hjälper dom dig.
    Caroline Marknadschef
  • Har glömt lösenordet och nytt kan inte skickas!! Hur gör jag?
  • Kontakta vår kundtjänst på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767 så hjälper dom dig.

    Caroline Marknadschef