Hur arbetar ni för att minska smittspridningen?

Hej,
Hur arbetar ni för att minska smittspridningen i era butiker och e-handel?

Kommentarer

  • För oss är det viktigt att kunna erbjuda en trygg köpupplevelse, oavsett om du besöker våra butiker eller handlar i vår webbshop.

    Allas handlingar gör skillnad och därför har vi vidtagit några försiktighetsåtgärder. Det gör vi av omtanke för dig och våra anställda så de kan vistas i en trygg arbetsmiljö.

    Vår omtanke till er:
    • Vi har placerat ut avståndsmarkeringar som hjälper er att hålla lämpligt avstånd.
    • Vi har vidtagit hygienåtgärder och tillhandahåller handsprit.
    • Vi informerar tydligt i våra butiker om förhållningsregler som behövs för en trygg butiksmiljö.
    • Vi har öppet köp och bytesrätt i 30 dagar.
    • Om du har behov av att vara isolerad kan vi ordna med hemleverans.
    Läs gärna alla våra riktlinjer kring Covid 19 här.
    Caroline Marknadschef
  • Hej
    Kan jag beställa på nätet och sen hämta ut vid butiken (Stockholm). Betalar i förväg givetvis. Jag är i riskgrupp och vill inte gå in.
  • Hej
    Ja det kan vi ordna, men vi har ingen automatisk rutin för detta så du får kontakta kundtjänst som i sin tur informerar butiken. Du kan också få dina varor med hemleverans mot en extra kostnad.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör