Hur ångrar jag mitt köp?

Hej.
Jag vill använda ångerrätten och returnera en vara som jag köpt via webshopen. Är det bara att lägga i retursedeln och skicka tillbaka paketet? Till vilken adress skall det skickas?

Kommentarer

  • Hej,
    Returmarkera din order i Klarna appen. Ladda ner och fyll i din returblankett, lägg den i paketet och skicka tillbaka till oss.

    Återbetalning sker inom 14 dagar från den dagen vi mottagit ångermeddelandet eller då du som kund lämnar ett bevis på att varan återsänts, det som sker först. När du utnyttjar ångerrätten för en enskild vara betalar vi tillbaka varans köpeskilling, du står för frakten. Varor som inköps via vår webbshop kan alltid bytas i någon av våra butiker och tvärtom.

    Fullständiga köpvillkor hittar du här.

    Om du har ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss igen.
    Caroline Marknadschef