Kan jag ta med min hund in i butiken?

Hej
Har en undran om man kan ta med en liten Chihuahua tjej med in butiken i Skara, vi har en bit att åka och det är varmt och ingen hundvakt

Tack på förhand
Stenis

Kommentarer

  • Hej.

    Vi har hundförbud i butiken pga av bland annat allergier mm. Ev. kan du fråga personalen som jobbar för dagen om det är möjligt med tanke på andra kunder. Tyvärr är det inget jag kan ge dig ett direkt svar på.

    Vänlig hälsning,
    Caroline
    Caroline Marknadschef