Finns Slöjd-Detaljers hobbyfärg i 500 ml fp?

finns ej hobbyfärg, slöjddetraljers ( tex. 1002-1387) i 500 ml. burk längre?

Kommentarer

  • Vårt sortiment av hobbyfärg har under de senaste åren  bestått av 100 ml, 300 ml och  1 liters  förpackningar. Färgerna kan ha varierat något genom åren.
    Madeleine Kreatör
  • finns det att beställa 1 l. då? hittar ej i nätshopen.
  • Hobbyfärg i 1 liters förpackningar hittar du i denna länk, eller i länken i mitt tidigare svar.
    Madeleine Kreatör