Kan ni ordna Hemleverans?

Hej
Kommer ni kunna göra hemleveranser? Jag går inte och hämtar på utlämningsställen då jag är i riskgrupp. Mvh carina

Kommentarer

  • Hej
    Ja det går bra. När du lägger din order i kassan får du upp hemleverans som alternativ.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Tack då ska jag kolla vad jag ska ha
  • Kostar det extra omjag vill ha lev, som vanligt brev hem till lådan?

  • Hej
    Det beror på vikt och volym på din order. Om det håller sig under transportörens gränser och värdet inte är för stort skickar vi det alltid som varubrev. Endast aktuella leveransmöjligheter för din order kan ses i kassan.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • ÅGår bra vid dörren
    Rose-Marie Grundin
  • Rose-Marie: Beroende på vald transportör ser leveransmöjligheterna lite olika ut men de flesta levererar direkt till dörren vid inte allt för tunga paket.
    Caroline Marknadschef