Hårddragen rak tråd. Svetsa eller glöda?

Hej!

Jag hoppas på att Hårddragen rak tråd (Art.nr 2737-1133 ) är just den produkten ni säljer och som jag söker.

Jag behöver foga samman några trådar till en vis form (typ armatur) Det kommer inte att belastas allt för hård.
Ni säljer tre varianter: Svartglödgad, galvad och rostfri.
Viken ska jag välja och vilken metod kan jag bäst använda för att sammanfoga tråden? Går det att löda? Måste det svetsas?
Är det kanske lättare att jobba med elefanttråd 1,4mm istället?

Jag hoppas ni har tid att ge mig svaret eller tips där jag kan hämta informationen.

Stor tack på förhand.
Mvh
Juan Luis

Kommentarer

  • Hej Juan,
    Jag har vidarebefordrat frågan till vår inköpare som bäst bör kunna svara på dina frågor. Jag återkommer så fort jag fått svar.
    Caroline Marknadschef
  • Hej.
    Går inte att få ett svar på min fråga?
    Juan Luis
  • Hej,
    Inköparen har dessvärre blivit sjuk och det är han som bäst kan svara på din fråga. Jag återkommer med svar så fort han är på plats igen.
    Caroline Marknadschef
  • Tack igen Caroline.
    Jag beställer än så länge materialet så får vi se vad svaret blir.
    Med vänliga hälsningar
    Juan Luis
  • Hej. Jag har samma fråga som föregående. Har han fortfarande semester?
    Jimmy Nilsson
  • Hej,
    Ursäkta att vi missat att svara. Det ska fungera bra att använda silverlod 2929-0000 55SnF samt mässinglod 2927-0000 900F
    Caroline Marknadschef