Har ni pärmringar/klämmor?

Vet inte alls vad det heter, men jag är ute efter den sorts ringar som sitter innuti en pärm, som man sätter fast papper i. Har ni sådana att köpa, eller får jag köpa och slakta en pärm?

Kommentarer

  • Hej,
    Jag misstänker att du eftersöker en ringmekanism och dessvärre har dessa utgått ur vårt sortiment. Googla på nätet så bör du hitta eller som du säger, slakta en pärm i värsta fall.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef