Var hittar jag mitt kundnummer?

Jag ska göra en order men jag måste tydligen ha mitt kundnummer

Kommentarer

  • Hej
    Du behöver inte ha ditt kundnummer.
    Tryck på knappen privat, granska din kundvagn, välj om du vill hämta på postens utlämningsställe eller i någon av våra butiker. Därefter fyller du i mailadress och postnummer och går vidare till Klarna kassan.
    Mvh
    Marianne

    Marianne Kommunikatör
  • Hej!
    kommer inte ihåg mitt kundnummer!
    Mvh Maria Jakobsson
    m.jakobsson-66@hotmail.com
  • Hej
    Maila kundtjänst order@slojd-detaljer.se så hjälper de dig.
    Marianne Kommunikatör
  • Hej jag jobbar på skola och jag är ganska så ny här, tänkte göra en beställning men jag hittar inte mitt kundnummer
    David Nielsen
  • Hej David,
    Kontakta kundtjänst så hjälper dom dig direkt. Du når dom på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • hej jag heter joachim och är ny träslöjdslärare på hallens kyrkskola,jag undrar om vi har ett kundnr eller ett inlog hos er,om vi har de skulle jag gärna få de eller om ni kan skapa ett åt oss. M.v.h joachim

    joachim lindqvist
  • Hej Joachim,
    Ert kundnummer är 010097905. Du kan själv skapa en egen inloggning på webben under Registrera dig, högst upp till höger på startsidan. Skapa en inloggning för skolan och vid fråga om kundnummer anger du ovan så kopplas du ihop med skolan. Behöver du hjälp kontakta gärna vår kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Hej!
    Jag heter Susanna och jobbar på Långseleskola som textilslöjdlärare för att kunna skapa ett konto måste jag ha ett kundnummer.
    Kan jag få det från er?
    Susanna Lögfren Ahokas
  • Hej Susanna! Ert kundnummer är 010079119.
    Caroline Marknadschef