Handla till kommunen

Hej jag vill göra en större beställning till Kulturskolan för min kommun nu innan sommarlovet och det måste stå vår referens SK13011 på fakturan. Fakturan ska skickas till kommunens ekonomienhet. Är det bäst att jag beställer från er på mejl eller ska jag lägga beställningen genom hemsidan och ni garanterar att denna referens står där?

Med vänlig hälsning,
Sofia Holt
Sofia holt

Kommentarer

  • Hej Sofia,
    Vilket som går bra men om du önskar skickar du ett mail till order@slojd-detaljer.se så kan vi garantera att det blir rätt. Välkommen!
    Caroline Marknadschef