Kan jag hämta min beställning i butik?

Kan jag beställa varor på webben och hämta dom i min närmaste butik?

Kommentarer

  • Det går självklart bra att hämta beställningar i alla våra butiker. Vissa artiklar lagerförs inte i butikerna men dessa kan man beställa online och hämta i närmaste butik. Man får alltid ett meddelande via sms eller e-post när varorna finns att hämta. Den som hämtar paketet måste visa giltig legitimation och bud visar bådas leg.

    Obs! Butikerna fungerar som utlämningsställe för vårt centrallager. Ångrar du ditt köp får du registrera retur i din Klarna app och sedan får man pengarna åter när returen behandlas hos oss på centrallagret. Returen från butik tillbaka till centrallagret står vi för. Mer om detta finns att läsa i våra köpvillkor.
    Caroline Marknadschef
  • Betalar man fraktavgift om man beställer till butik?
    C
  • Hej,
    Hämta i butik levereras alltid fraktfritt 👍🏼
    Caroline Marknadschef
  • Jag hittar inte det alternativet i beställningen!
    Ingrid Bane
  • Hej Ingrid,
    Du skriver in ditt postnummer så får du upp alternativet Hämtas i Slöjd-Detaljer butik.
    Caroline Marknadschef