Gravera/klippa i tunn plåt?

Hej!

Jag vill göra små namnskyltar av plåt. Typ tunn corten. Det finns ju tunna ark som man kan klippa i. Men texte, hur gör jag den? Finns det stansar eller någon gravyrmaskin till det?

Mvh Maria

Kommentarer

  • Hej
    Ja vi har stansar i olika storlekar, bokstavsstansar små 3908 och bokstavsstansar 9102. Det finns även siffror 9101. Du kan också gravera i metall med en enkel gravyrpenna 0923 eller med en Dremel stylo plus.
    Lycka till
    Marianne
    Marianne Kommunikatör