Kan jag blanda gotisk patina med antikvax?

Hej. Läste att man kan blanda ut Gotisk Patina med flytande Black Bison Antikvax, färglös för en ljusare färg. Kunde inte se att ni hade den i er shop tillgänglig. Går den ändå att få tag på från er eller vad rekommenderar ni annars istället för flytande antikvax?

Mvh
Fredrik

Kommentarer

  • Vi har inte testat att blanda  antikvax i den gotiska patinan. Eftersom det är två olika konsistenser kan resultatet bli ojämnt. Möjligtvis kan man värma antikvaxet försiktigt till flytande form. Vi har tyvärr inte möjlighet att få hem flytande antikvax. Vi rekommenderar dig att testa någon av de nyanserade antikvaxen, den som ligger närmast den gotiska patinan i kulör är mörk ek.
    Madeleine Kreatör