Har ni glaspärlor 8 mm?

Hej, håller på med kristallkronor, och behöver 8mm Fasetterade glaspärlor, kristall, ser att ni har påse med blandade storlekar, som inte är så intressant, något ni har. Mvh Uffe.

Kommentarer

  • Vi har tyvärr inte 8 mm sorterade. Vi har lite större storlekar på olika prismor, om det kan vara intressant, så hittar du flera storlekar ​här.​​​
    Madeleine Kreatör
  • Hej igen, påsarna med blandade storlekar, hur många är det i en påse, och är det övervägande små eller stora pärlor . Mvh Uffe.
  • Glaspärlorna i denna mix varierar väldigt i antal, men alla förpackningar innehåller 100 gram. Storleken varierar från ca 3 mm upp till 12 mm, men det är också olika varje gång vi får leverans. I den förpackning jag tittade på i lagerhyllan idag så var det ca 20 st 8-12 mm och resten mindre än detta. Men som sagt så varierar det väldigt mycket från förpackning till förpackning.
    Madeleine Kreatör
  • Tack för svaret, kommer testa att beställa 2 st, får se hur mycket jag kan använda. Mvh Uffe.
  • Hoppas att du blir nöjd med dessa.
    Madeleine Kreatör