Vad behövs för att etsa i glas?

Hej!
Jag letar efter glasetsningcreme för att dekorera mina tråkiga glas, men på webbsidan hittar jag inte det. Är frostpennan samma sak eller ger liknande effekt? Tål det diskmaskin?

Kommentarer

  • Etsnings-cremen har tyvärr utgått ur vårt sortiment. Frostpennan etsar inte glaset, utan lägger sig som en frostig färg på ytan. Vill du ha en etsning får du använda en glasgravyrpenna
    Madeleine Kreatör