Får ni in fler garnsorter snart?

Hej
Undrar om ni har nya garner på väg in från t.ex Garnmanufaktur som ni haft tidigare. Speciellt cake garmerna. Saknar dem och ni var ganska ensamma i Sverige att ha dem. Hoppas att ni gör det. Är lite tunt på garnfronten hos er just nu.
Mvh
Carina Thell

Kommentarer

  • Hej
    Jag kan tyvärr inte svara på det.
    Vi släpper vår nya katalog vecka 32, titta i den får du se om du hittar något nytt och spännande. Den finns endast på webben.
    När inköparen kommer tillbaka från semestern om 3 veckor skall jag meddela henne dina önskemål.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör