Vad har ni för fraktkostnad?

Levererar ni fraktfritt eller tillkommer frakt? I så fall hur mycket?
Marianne Berglund

Kommentarer

  • Hej,
    Vid köp över 499 kronor erbjuder vi FRI FRAKT för privatpersoner till brevlåda/ombud. Gäller om paketet understiger vikt och storleksbegräsningarna för fraktsättet (20 kg, längd 1,5 m. Längd + omkrets max 3 meter).
    Övriga fraktvillkor hittar du i våra köpvillkor: https://www.slojd-detaljer.se/kundtjanst/kopvillkor
    Du ser också fraktkostnaden i kassan innan du slutför din betalning.
    Marianne Kommunikatör