Hur mycket innehåller förpackningen med Ulltops?

Ulltops 100 g, 10 st kulörer. Art.nr 3101-0000 105,00 kr/fp

Hej, Jag undrar om det här paketet har 10 färger och 100 gram av varje färg eller om det är 100 gram totalt...alltså 10 gram varje färg?

Kommentarer

  • Förpackningen med ull innehåller tio olika färger, 10 gram av varje färg, alltså totalt 100 gram.
    Madeleine Kreatör
  • Då är fel på beskrivning!
    1 förpackning har 10st
    I beskrivning skriver 1st har 100 gram!Och finns 10st!
    Då 1 förpackning har 1kg
    Jag har köpt 2 förpackningar och hoppas att de stämmer som i beskrivning!

  • I beskriving
    1 förpackning har 10 st färger.1 färg har 100gram!
    Total 10stx100gram =1kg

  • Och ...jag har ringt idag så kag kan avbryta paketet men personen som har svarat har sagt att varje förpackning har 1 kg!
    Undrar jag bara ... vilket svar är rätt!
    Mvh
    Ana