Vad behövs till Fluid Painting?

Jag är intresserad av att testa Fluid Painting. Är det bara Pouring medium 7005- och akrylfärg man behöver?

Kommentarer

  • Ja det stämmer att du använder Pouring medium och akrylfärg. På vår Youtubekanal finns filmer med olika tekniker och steg-för-steg beskrivning som du kan kika på. Lycka till!
    Caroline Marknadschef
  • Har ni bara små burkar med Pouring medium 7005? Det verkar inte räcka så långt. Vill även testa cell mediet Silicon. Det finns flera sorter. Vilken ska man ha för att skapa celler?
  • Det stämmer att vi bara har den lilla burken av Pouring medium. Här hittar du ett alternativ; ​Color Medium​​​. Hur du använder denna produkt till Fluid Painting ser du här; ​Film, fluid painting
    ​​​. Vi har en typ av ​silikonspray​​​, den har vi testat och du ser i filmen hur vi använder den.

    Madeleine Kreatör