Kan man få mängdrabatt?

Hej,

Jag skriver en affärsplan till mitt planerade företag, och ser nu över materialinköp för att komma igång.
Då jag kollade på er "outdoor färg" från Schjerning så kunde jag bara beställa en färg för ett pris. Om jag vill beställa alla färgerna x2 i båda kollektionerna får jag någon mängdrabatt då?
Eller är det bara mängdrabatt på det ni bestämmer att sälja i större mängder?, som Super Sculpey leran.

Väldigt tacksam för svar.
Med vänliga hälsningar,

My

Kommentarer

  • Hej
    Dessa färger finns ingen mängdrabatt på utan säljs till det pris som står angivet. Om du har ett företag och säljer våra produkter vidare finns möjlighet att få återförsäljarrabatter. Det krävs dock en viss summa i inköp. Är du intresserad av detta upplägg är du välkommen att kontakta annelie.svedeqvist@slojd-detaljer.se

    mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör