Hur gör jag en lampa av en flaska?

Hej
Jag söker en sockelarmatur till vanlig glöd/ledlampa som man enkelt sätter i mynningen på en flaska, en lampskärm på det hela så vips, har man en funktionell och snygg bordslampa. Jag har sett sådana men det var längesedan. Har ni eller vet ni någon som har sådana?
med vänlig hälsning
Jesper Wachtmeister

Kommentarer

  • Hej,
    Just en sådan lamphållare för flaskmontage som du beskriver är dessvärre inget vi har i vårt sortiment i dagsläget. Däremot har vi en beskrivning på hur du själv kan tillverka en här.

    Caroline Marknadschef