Finns Silhouette Cameo 3 i butik?

Hej.
Jag funderar på att köpa en silhouette cameo 3, men skulle vilja kika på den och diskutera med någon kunnig. Finns den att kika på i butiken på mäster samuelsgatan 56 i Stockholm?

Kommentarer

  • Hej,
    Ja, Silhouette Cameo 3 finns i butiken på Mäster samuelsgatan 56. Vi lagerhåller inte så många i varje butik men jag har dubbelkollat med butiken så att det finns. Varmt välkommen in så berättar vi mer och svarar på dina frågor.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef