Fel vara i paketet, hur gör jag?

Jag har fått fel vara, hur gör jag nu?

Kommentarer

  • Är varan felexpedierad så betalar vi returfrakten, kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper vi dig.

    Om du har vägarna förbi någon av våra butiker går det även bra att byta varan där. När du skickar in en vara som är köpt i butik för retur måste kassakvittot skickas med.
    Caroline Marknadschef
  • Hej!

    Jag beställde certain-stitchnålarna som är på rea nu för 9 kr. Jag kan behålla dem och behöver inte returnera, men det var ju inte det jag beställde.

    Nålarna jag fick är:
    Betweens, storlek 5-7
    Nålarna jag beställde
    Chenille, storlek 6-8

    Vad har blivit fel? Var ju ute efter chenillenålarna som är längre?

    Mvh
    Matilda
  • Hej Matilda,
    Kontakta kundtjänst0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper vi dig.
    /Caroline
    Caroline Marknadschef