Hur ändrar jag adress på Mina sidor?

Hur ändrar jag min profil? Fel adress är angivet och när jag ska beställa är adressfältet gråmarkerat och går inte att skriva i. Går in på min profil men det går inte heller.

Kommentarer

  • För skolor och företag är dessa adressuppgifter skyddade så att man inte av misstag ska råka ändra sin adress. Kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper dom dig med ändringen.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef
  • Jag försöker köpa ramlister men får inte betalningen att fungera. Jag har försökt med två olika kort samt fakturabetalning. Vid fakturabetalningen får jag svar att min adress inte stämmer. Hur gör jag?
  • Hej
    Om du vill handla som privatperson och mot faktura måste du använda din folkbokföringsadress och vi gör en kreditkontroll. Kortbetalning borde fungera men om det är något fel kan jag inte se det idag. På måndag kan vi kontrollera. Kontakta kundtjänst på order@slojd-detaljer.se
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • jag såg att min adress är felaktig.... det ska vara bryggaregatan 5
  • Hej
    Om du är privatperson kan du ändra din adress själv efter att du loggat in. Om du vill kan du alltid be kundtjänst om hjälp på tel 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se. Eftersom detta är ett öppet forum är det inte att rekommendera att uppge sina personuppgifter här.
    Mvh Marianne
    Marianne Kommunikatör