Kan man få garn från samma färgbad?

Hej, om jag beställer t ex 8 nystan Nova Eko i en färg, är jag garanterad att dessa kommer från samma färgbad?
Agneta Vesterdahl

Kommentarer

  • Hej,
    Jag ska kolla upp detta med vår inköpare. Hon har semester denna veckan så jag återkommer i början av nästa vecka.
    Caroline Marknadschef
  • Tack! Emotser svar med stort intresse!
    /Agneta

    Agneta Vesterdahl
  • Hej,
    Tyvärr har vi i dagsläget inte möjlighet att garantera att de kommer från samma färgbad. I regel är alla nystan från samma sändning i samma färgbad, men inte alltid.
    Caroline Marknadschef