Vad färgar man kängorna med?

Hej, har ett par bruna kängor som jag vill färga om till svarta. Vad rekomenderar ni?

Kommentarer

  • Det beror på vad det är för material i dina skor. Om det är naturellt läder kan du använda narvsvärta. Om dina skor är i behandlat läder eller konstläder, så vill vi rekommendera lädertäckfärg. Om det skulle vara så att det är ett par tygskor, så fungerar det med ​textilsprayfärg.​​​
    Madeleine Kreatör