Går hobbyfärg att använda till leksaker för barn?

går hobbyfärgen att använda till leksaker för barn från 3 år och uppåt?
Martina Bohatsch

Kommentarer

  • Hej,
    Vår egen Hobbyfärg är en utmärkt färg för hobbymålning men inte speciellt anpassad för barn om det är vad du söker. Under kategorin barn och ungdom har vi samlat färger speciellt anpassade för barn och ungdomar. Temperafärgen är en vattenbaserad plakat- och hobbyfärg för barn över 3 år.
    Caroline Marknadschef