Är det möjligt att få färdigkapad akrylrundstång?

Hejsan!
Är det möjligt att få 6mm akrylrundstången färdigkapad i längder om 10cm istället för en hel på 1m? Dels underlättar det ju frakten och dels bespar det mig en massa jobb 😉

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr det är inget vi har möjlighet att göra här på plats. Frakten blir dessutom densamma. Tips är att du köper en japansk handsåg om du inte redan har. Det kommer göra kapningen väldigt smidig och snabb 😀

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef