Får man ingen orderbekräftelse när man betalt?

Kenth Björling

Kommentarer

  • Hej,
    Jo det ska man alltid få och att man hannar på en sida som säger tack för din beställning. Har du inte hamnat på den sidan och inte heller fått något orderbekräftelsemail
    Caroline Marknadschef
  • Jag såg att betalningen gick ...men i andra fall brukar man få på mailen?
    Kenth Björling
  • Ok. Kolla gärna så det inte fastnat i skräpposten. Annars avvakta lite om det är så att det dröjer en liten stund. Får du ändå inget kontakta kundtjänst på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767 så hjälper dom dig.
    Caroline Marknadschef