Vart hittar jag min faktura?

Var är min faktura?

Kommentarer

  • Fakturan fås digitalt via Klarna när man handlar som privatkonsument eller som företagskund. Om man däremot handlar som skola eller förening skickar vi fakturan i ett brev. E-fakturor skickas digitalt.
    Caroline Marknadschef
  • Hej
    Jag har inte fått någon faktura för min senaste beställning.
    Kundnr 103296216. Kan ni maila den?

    mvh Ellen Birgersson Fallgren
  • Hej Ellen,
    Har du handlat som privatperson eller företagskund kan du logga in på Klarna så får du tag på din faktura därigenom. Har du däremot handlat hos oss som skola eller förening behöver du kontakta vår kundtjänst på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767.
    Caroline Marknadschef
  • Hej
    Pratade precis med Klarna, de hade inte fått in någon faktura.
    Kanske det tar lite längre tid i nuläget helt enkelt.
    Hör av er om det är några frågetecken!

  • Fakturan får du när ordern är skickad från oss så har du inte fått din faktura är din order dessvärre inte skickad. Vår leveranstid är 3-5 arbetsdagar för tillfället. Har du fler frågor kring din specifika order är du välkommen att kontakta vår kundtjänst direkt på order@slojd-detaljer.se eller 0511-26767.
    Caroline Marknadschef