Hur gör jag med min faktura när jag ännu inte fått mina varor?

Har fått påminnelse om betalning,men har inte fått varorna än,törs jag betala

Kommentarer

  • Hej
    Fakturan skickas då varorna är på väg men det borde inte ta så lång tid innan varorna är framme att du hinner få en påminnelse. Jag tycker du skall ringa kundtjänst på tel 0511-26767 så hjälper vi dig att kontrollera vad som hänt. Du kan också med hjälp av det kolli nummer jag antar att du fått söka hos transportören - troligen PostNord.se - och se vart din paket är.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör