Extra frakt?

Hej!

Förra veckan la jag en beställning, men av okänd anledning delades den enda ordern upp i två paket. Nästan alla mina beställda varor kom i ett paket, direkt till min postlåda, medan en vara hamnat på ett utlämingsställe. För att hämta ut paketet måste jag dessutom betala en ytterligare fraktkostnad ("postförskott" står det i mejlet från er) på 30 kronor trots att jag betalat frakten för min order. Hur kan detta komma sig? Varför fick jag inte allt i ett paket och varför ska jag betala ytterligare frakt?

Med vänliga hälsningar,

Victoria

Kommentarer

  • Hej
    Det låter väldig underligt.
    För att kunna svara på vad som hänt behöver vi ha ditt kundnummer.
    Var snäll och maila det till order@slojd-detaljer.se så får du svar i morgon.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör