När får ni in ene i sortimentet?

Hej - vi brukar köpa ene av er att ha till våra scouter att tälja smörkniv av. Hittar det inte längre i sortiment på webben - har ni slutat att sälja?

Kommentarer

  • För tillfället har vi tyvärr ingen leverantör till denna produkt, men vi jobbar på det. Håll utkik på vår hemsida, om/när vi får hem produkten, så har den artikelnummer 4730, eller så söker du på "ene".
    Madeleine Kreatör