Varför har jag fått en återbetalning?

Kundnr 104264270  Kurt Johansson
Har fått en återbetalning på 192.70 sek men har inte skickat tillbaka något.

Kommentarer

  • Hej
    Jag kontrollerar vad det avser och återkommer till dig under dagen.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej
    Du har fått en återbetalning från oss för att du har betalat in för mycket. Först har vi mottagit en betalning på 192,70 och därefter en betalning på hela fakturan som är på 972,70. Du har därför fått tillbaka din första inbetalning.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör