Varför har inte allt levererats?

Jag fick försändelse idag från er men innehållet i paketet stämmer inte med följesedeln. Fakturanr 0406986539.
Saknas: 4738-6324 10 st rundstav björk 6 mm.
Ingen uppgift om restnotering!

Kommentarer

  • Hej
    Kan det kanske vara ett kolli som saknas?Det bästa är om du kontaktar kundtjänst på tel 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se så hjälper de dig.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Hej och tack för svar.
    Borde det inte framgå av följesedeln/ kvitto att det är 2 kollin?
    Mvh Pär
  • Kundtjänst kan svara på det också.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör