Har drivrem till Lortone Stentrumlare 3A?

Hej,

Jag behöver en ny drivrem till min Lortone Stentrumlare 3A. Jag hittar dock ingen på er hemsida. Säljer ni inte denna reservdel? Och om inte, var hittar jag den då?

//Catrin
Catrin Gärdlund

Kommentarer

  • Hej,
    Det går bra att beställa, finns just nu på lager. Kontakta vår kundtänst via order@slojd-detaljer.se/0511-26767 och uppge att du önskar beställa art.nr E206-0000.

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef