Varför har ni dragit mer pengar?

Varför har ni dragit mer pengar från mitt bankkort?

Kommentarer

  • När man bekräftar sin order skickas uppgifterna till vår samarbetspartner, DIBS/DebiTech AB, som kontrollerar kortets giltighet. DIBS/DebiTech AB är PCI-certifierat. När vi levererar varan dras pengarna från kontot, inte innan. Däremot reserveras beloppet och kan inte användas för andra inköp.

    Vi har varor som säljs i kilo (kg), kvadratfot (kvft), kvadratmeter (m2). När dessa artiklar, exempelvis en oxhud, beställs bokas oxhuden i kvft. Vid expediering justeras antalet och då kan beloppet ändras så att det blir högre eller lägre än vad det var vid bokningstillfället och vi kan därför behöva dra mer pengar.
    Har du fler frågor om hur det går till är du självklart välkommen att kontakta kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se
    Caroline Marknadschef