Decoupage på ljus?

Hej, jag tänkte börja med decoupage på riktiga ljus, men hur gör jag? Skall jag använda ljuslack eller decoupagelack för ljus?

Kommentarer

  • Det du behöver är decoupagelack. Du hittar instruktioner om hur du använder detta här. Detta lim/lack blir sidenmatt, så om du vill ha en blankare yta så kan du lägga på ett lager ​ljuslack​​​ det sista, för att få ett blankare yta.
    Madeleine Kreatör