Kan jag måla på glas?

Hej!

Vi är kunder hos er och jag undrar om det finns flytande färg istället för chalk markers om man vill måla på fönsterglas? Jag gillar den lite matta, halvgenomskinliga effekten och att man kan lätt ta bort det. Det får inte bli kvar på glaset. Tacksam för svar.

Tack!
Stelios Vasilantonakis

Kommentarer

  • Hejsan!
    Vi har en kalkfärg, som är för trä, kartong mm, men denna skulle kunna vara ett alternativ. Vi har aldrig testat denna på glas och om den går att torka av, så detta är något som du får testa på typ en glasburk, innan du börjar ditt projekt. Lycka till!
    Madeleine Kreatör