Kan jag byta en vara jag köpt på internet i butik?

Hur gör jag för att byta min webborder i butik?

Kommentarer

  • Hej,
    Ja, det går bra. Har du handlat på webben kan vi med hjälp av kundnummer leta upp fakturan om man inte har den kvar.

    Kan man byta ett butiksköp via ehandel?
    Ja, man skickar då in varan tillsammans med kvitto till oss. Ladda ner returblankett här.  Kontakta gärna kundtjänst på 0511-26767 eller order@slojd-detaljer.se om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp.
    Caroline Marknadschef