Finns varan i butiken?

Hej.
Jag är ute efter en Läderrem, i antingen brun eller svart. Oklart vilken bredd jag vill ha, men undrar hur sortimentet ser ut i eran butik i Stockholm.Har ni läderremmar i butiken eller måste man beställa det? Tacksam för svar, med vänliga hälsningar
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik,
    Vi har läderremmar i Stockholms butiken. Om du vill vara helt säker att just den du vill ha finns kan du gå in på slojd-detaljer.se välj produkt och välj i vilken butik du vill se om varan finns i lager. Om det står ett fåtal, är mitt råd att du ringer kundtjänst på tel 0511-26767 och ber att de kontaktar butiken och att de lägger undan varan till dig, annars kan det vara lite osäkert att det verkligen finns när du kommer dit.
    Välkommen.

    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Jag har just beställt en skedkniv 1834-62222 med ordernummer 0101717231.
    Hur får jag veta när den finns i butik där jag bestämde att jag skulle hämta den.
    Anders von Brömssen
  • Hej,
    När du valt utlämningsställe butik är leveranstiden 2 - 5 arbetsdagar och du måste invänta leveransbesked via sms eller e-post att paketet är klart att hämta.

    Vid uthämtning i butik måste du - precis som hos andra utlämningsställen - visa legitimation, bud visar bådas legitimation.
    Caroline Marknadschef