Hur fyller man på en butangasbrännare?

Kan jag fylla på en butangasbrännare och i så fall hur?
christina norlén

Kommentarer

  • Hej,
    Butangasbrännare Micro-Torch art.nr 2844- kan du fylla på med butangas art.nr 7089-
    Obs! Skall påfyllas kall.

     Påfyllning av gasbehållaren
    - Stäng av brännaren och se till att lågan är avstängd. Vänta tills bränna rens temperatur har svalnat innan påfyllning av gas.
    -Håll brännaren upp och ner.
    - Sätt in butangas munstycket i påfyllningsventilen.
    - Stoppa påfyllningen när gasen flödar över. Låt stå några minuter för gasen att stabilisera sig.
    - Vid påfyllning. Håll dig borta från eld och se till att rummet är väl ventilerat.

    Caroline Marknadschef