Vilket borrstativ passar en vanlig borrmaskin?

hej,  jag söker ett borrstativ,  arbetar på hobbynivå så jag söker en enkel men pratiks lösning, tex ert borrstaiv Dremel, min undran är passar det för en vanlig borrmaskin och vad behövs för arr kunna skriva fast ämnet man skall borra i.
Har ett AB som kan göra ett ev inköp.

Kommentarer

  • Hej,
    Borrstativ Dremel passar dessvärre inte till en vanlig borrmaskin. Däremot gör Borrstativ 2029-0000 från Wolfcraft det så den kan du använda för att skruva fast ett ämne som du ska borra i. /Caroline

    Caroline Marknadschef