Biologiskt nedbrytbart glitter i sortimentet?

Hej!

Finns det planer på att införa biologiskt nedbrytbart glitter i sortimentet? Jag saknar det i ert utbud som annars är väldigt bra. Med tanke på de fruktansvärda konsekvenser konventionellt glitter har på naturen känns det väldigt angeläget och aktuellt att åtminstone erbjuda ett alternativ.

Kommentarer

  • Hej Elin,
    Tack för din input! Vi kikar på det men har i dagsläget inte hittat något bra nedbrytbart glitter som funkar bra till hobby. Det är dock något som vi hoppas få in i sortimentet framöver så håll utkik!

    Vänliga hälsningar,
    Caroline
    Caroline Marknadschef