Kan jag välja att betalning utan Klarna?

Jag har nyligen beställt en vara från er, som jag betalade med mitt kort direkt för att undvika att gå via Klarna. Men nu ser jag att det inte går att unvika Klarna. Vid de två tillfällen när det varit feldebiterat (inte hos er utan andra firmor) har det varit ett massa besvär att få tillbaka pengarna från Klarna, det var inte företagens fel. Därför undviker jag så mycket det går att handla av företag som använder Klarna. Om jag även i fortsättningen ska anlita ert företag, som jag tycker har mycket bra produkter,  vill jag vara säker på att Klarna inte handlägger min betalning.
Vänliga hälsningar
Yvonne Brandt Andersson

Kommentarer

  • Hej,
    Tyvärr går det inte att undvika Klarna när du handlar hos oss eftersom det är de vi använder som betalningsmedel. Om du skulle få problem men någon återbetalning när du handlat hos oss, kan du kontakta oss så lovar vi hjälpa dig att komma tillrätta med problemet.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör
  • Är ni verkligen allvarliga med att det inte finns ett alternativ till att stödja Klarna ???? Jag får verkligen se över vart jag sänder mina order hädanefter
    Stefan Gudmundsson / The Isle
  • Hej,
    Nej tyvärr, det är i dagsläget det betalsätt vi har och som många både efterfrågar och gillar. Vi beklagar att vi inte kan tillgodose ditt önskemål men tar till oss av din åsikt och tar den med oss i vårt arbete framåt. Har du fler frågor eller något vi kan hjälpa dig med kontanta gärna vår kundtjänst på order@slojd-detaljer.se/0511-26767.

    Caroline Marknadschef
  • Hej
    jag ska köpa via företag och om jag klickar på faktura via klarna ska jag identifiera mig med personnummer, hur ska det gå när man köper via företag. verkar högst oklart.
    sett tidigare frågeslinga att valet faktura ska finnas men hittar bara valet mellan klarna och kort

    camilla ahlberg
  • Hej,
    Det låter som du kanske hamnat i fel kundkategori. Testa att logga ut och se om du får upp valet då. Annars får du gärna kontakta oss via kundtjänst så hjälper vi dig direkt.
    /Caroline
    Caroline Marknadschef