Kan jag handla i butiken och betala med faktura?

Kan man handla i butik och betala mot faktura?

Kommentarer

  • Hej! Som privatkonsument är det tyvärr inte möjligt att betala mot faktura i butik utan all betalning sker kontant eller med kort.

    Som företag har man möjlighet att handla mot faktura efter ansökan och godkänd kreditprövning. Ansökan gör man i förhand hos kundtjänst på telefon 0511-26767, om man inte redan är kund hos oss och handlat mot faktura tidigare. Tänk på att det ibland kan ta någon dag innan ansökan är klar. När ansökan är godkänd går det bra att handla mot faktura om man har med sig sitt kundnummer till butiken.

    Mer info kan man läsa under våra köpvillkor.
    Caroline Marknadschef