Kan man skapa en inloggning när man redan har ett konto?

Hej
Vi har ett konto hos er, men saknar uppgifter för att kunna logga in och lägga beställningar. Går detta att lösa på något sätt?
Plan B: Kan man se lagersaldot i butiken i Malmö och åka dit för att handla via företagskontot som vårt konto är kopplat till?

Mvh
Maria
Stanstorpsskolan i Staffanstorp
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,
    Om ni har ett konto hos oss men ingen inloggning på webben går det enkelt att du skapa konto på webben. För att koppla ihop med uppgifterna vi har på er behöver du ert kundnummer. Saknar du det hjälper kundtjänst dig att ta fram det via telefon 0511-26767 eller mail order@slojd-detaljer.se

    Även Plan B fungerar fint! Du ser aktuellt butikslagersaldo inne på produktsidan och väljer butik för att se lagersaldo i just din valda butik. I butiken kan dom ta fram er skola via adress eller kundnummer.

    Caroline Marknadschef