Beställning kunder 104171269

Hej, jag beställde 10-pack kreppapper som va slut i lager online. Vid hemleverans fick jag frågan om att invänta att produkten åter är i lager. Vid leverans till butik fick jag ingen sådan fråga varpå jag förutsatte att varan plockas i butiken. I leveransbekräftelsen står nu att varan inkommer 5/4. Hur funkar det här? Vill ju inte Riskera att varan är slut i butik när jag kommer och hämtar. Jag har ju valt leverans till butik för att jag inte vill vänta på varan.
Vänligen Therese

Kommentarer

  • Hej
    Din order är än inte levererad då vi väntar på kräppappret som beräknas inkomma till distsnshadelslagret i början av April. Dessvärre är leveranstider numera lite osäkra så de kan bli försenade.
    Det ser dock ut att finnas i Stockholmsbutiken så om du vill kan jag ta bort dem från din order och be butiken lägga undan en förpackning till dig. Meddela mig iaf omgående.
    Mvh
    Marianne
    Marianne Kommunikatör