Hinner jag få mitt paket innan jul?

Hej,
Om man gör en beställning ikväll (10 dec), Kommer man då få sin leverans innan jul?

Kommentarer

  • Hej,
    Ja absolut! Tisdag den 15/12 är sista dag för beställning för att få sina produkter innan jul. Gäller produkter som finns i lager. Det ser du enkelt via webben på produktsidan.

    Caroline Marknadschef
  • Hej om man beståller idag , hinner det komma till jul?
    Kristina
  • Hej,
    Det är tyvärr inget vi kan garantera. Vi kommer hinna packa din order i tid men det är tyvärr oklart om transportören hinner leverera ut. Det beror på vart man bor, hur paketet ska levereras och om transportören har tillräckligt med kapacitet.
    Caroline Marknadschef